Lang leve de Mac - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu Lang leve de Mac - Reisverslag uit Glenwood Springs, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

Lang leve de Mac

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

03 April 2016 | Verenigde Staten, Glenwood Springs

Wij zijn nog nooit zo vaak in een vakantie bij de Mac geweest. Meer dan een keer daags gaan we daar naartoe. We kopen 1 kopje koffie voor seniorenprijs (0,64) en maken soms even gebruik van het toilet. Maar waar het ons om te doen is, is het wifi-netwerk. Super dat ze dat ter beschikking stellen. We hebben het vandaag zo bont gemaakt dat we op de parkeerplaats van de Mac hamburgers hebben staan bakken. We hebben nl. zoveel hamburgers en broodjes die oud worden, die moeten ook allemaal weer op.
We rijden over Interstate 70 naar het westen. Het doel voor vandaag is in principe Fruita, maar misschien wordt het ook wel een andere plek. Het weer is fantastisch, de omgeving ook. Gister was het ruiger en meer winterse omstandigheden, maar het is nu erg afwisselend met soms nog besneeuwde toppen, rode rotsen en de Colorado-rivier aan onze linkerkant. Het is geweldig dat we de kans hebben om dit allemaal te zien. En volgens ons boekje komt er nog veel meer moois.

• 03 April 2016 - 21:03

Peter Sjoerd:

Ha ouwe lui..!

Dat kun je natuurlijk verwachten als je koffie bij de Mac afrekent tegen SENIOREN-tarief..... Kopen jullie dan nog wel elk een apart kopje als echte Hollanders, of samen eentje dus zeg maar met de Schotse mentaliteit?

Misschien kunnen jullie met dat fijne gratis hamburger-WiFi ook eens wat foto's toevoegen? Of wordt dat lastig om over te zetten van camera of telefoon naar internet? WE ZIJN GEWOON SUPERBENIEUWD!!

Op de kaart ziet het nu volgende deel van jullie route er veelbelovend uit. We hopen dat jullie hebben genoten van de staat Colorado en wensen jullie voorlopig minstens zoveel plezier in Utah. Geniet er van!

Een dikke knuffel van ons alle vier!

PPJA

• 03 April 2016 - 23:11

Aart Wijnbergen:

Tsja.........je hebt veel te vertellen straks als je terug bent op de site van Jos.
    Vooralsnog geniet ervan en nog veel kopjes koffie voor die prijs,kunnen ze hier in Holland een voorbeeld aan nemen.......wat kost een Hamburger daar?

Groet Aart.

• 04 April 2016 - 02:44

Jitske:

Jullie beginnen het gebied te naderen waar wij ook geweest zijn. Mooi dat de koffie goedkoop is, hou je lekker geld over voor Las Vegas

• 04 April 2016 - 02:50

Jitske :

De helft van mn bericht is blijkbaar verdwenen. Ik schreef wij gaan vanavond weer naar huis vliegen. En de benzine is hier nog veel goedkoper € 0,35 per liter. Prachtig land en superweer dus aanrader voor volgende trip maar eerst maar genieten van the USA. Ps je rijd er echt rond Janny!!

• 04 April 2016 - 11:42

Klaas :

he he
    mooi daar als ik dat allemaal lees
    ik zou bijna jaloers worden
    en als daar de benzine zo goedkoop is breng een paar vaatjes voor me mee zou ik zeggen
    dan geniet ik ook een beetje van jullie vakantie
    gr zwartebroek