13 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 13 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

13 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

15 April 2016 | Verenigde Staten, Cabazon

Het is woensdagmiddag. We zitten voor onze camper aan de bijbehorende picknicktafel op de camping die we meteen maar voor de laatste twee nachten geboekt hebben. We zijn aan het Lake Perris bij Moreno Valley. Dit is een echte camping met douches etc. Het voelt best even heel luxe om hier te zijn, maar ook wel lekker om het hele verhaal ontspannen af te sluiten. Het is hier net thuis: de eekhoorntjes rennen om de camper.
We zitten al zo dicht bij LA dat het vrijdag makkelijk haalbaar moet zijn om om 11.00 uur de camper in te leveren. We kunnen hier al onze sani-dingen doen, het enige wat dan nog overblijft is een wasbeurt voor de camper en een klein tankbeurtje, omdat de brandstoftank echt helemaal vol moet zitten bij afleveren. Daar zullen we toch wel iets voor tegenkomen onderweg naar het verhuurbedrijf? LA is zo’n grote plaats. Alleen: als je om iets zoekt, vind je het vaak niet, terwijl je het om de haverklap ziet als je het niet nodig hebt. Maar wij vertrouwen erop dat dit ook wel opgelost wordt. We zijn tenslotte nog niets tegengekomen wat onoplosbaar bleek te zijn.
Het is hier al heerlijk weer, toch moet ook hier het toeristenseizoen nog op gang komen. Daarom is het nu nog heerlijk rustig. Arjan heeft al even gevoeld hoe koud het water van het meer is. Ik weet niet, Hessel, of jij dat ook nog eens in dit meer komt doen…..