13 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 13 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

13 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

13 April 2016 | Verenigde Staten, Cabazon

We vervolgen vandaag onze route. Het is alweer middag als ik dit schrijf. We zitten op de snelweg naar LA, hebben net vers water ingenomen en de dumpzaken gedaan bij een tankstation. Voor alle zekerheid ook nog een beetje gas gekocht, zodat de koelkast het blijft doen en we ook nog tot het laatst kunnen koken.
We hebben voor vannacht een camping aan een klein meertje op het oog ten zuiden van de Highway 60. Of het daar echt gaat lukken, moeten we in de praktijk zien. Hopen dat het daar nog even leuk is, alleen nog maar snelweg is ook niet alles. Er zijn hier wel palmen, het is warm en er staat een harde wind.
Bedankt voor alle reacties uit Nederland, die zijn heel belangrijk voor ons. We zijn inderdaad heel benieuwd hoe alles daar eruit ziet na drie weken afwezigheid. Is de temperatuur al een beetje lekker of kunnen we de winterjas beter nog bij de hand houden?

• 13 April 2016 - 22:48

Chris:

Kom nou maar eens thuis en laat de foto's zien :-) Gezellig als jullie er weer zijn!

• 13 April 2016 - 22:48

Henny:

Volgens mij komt met jullie ook het mooie weer in Nederland!!!
    Heel veel plezier dit laatste deel van jullie bijzondere reis. Wij kijken al uit naar alle verhalen.
    morgen, donderdag, gaan wij weer even naar Hait en gaan weer ev3n voor postbode spelen. Hij slaapt nu wel hoop ik, dus we wwchten tot morgen.
    Veel plezier en tot snel.XXXX

• 14 April 2016 - 08:09

Jitske :

Dat zijn wel heel veel indrukken om een plekje te geven hè, zo n andere wereld waar je in terecht komt. Gelukkig heb je straks heel veel foto's om alles thuis rustig op je in te laten werken. En nu op naar HOLLYWOOD, the walk of fame. Ga maar zoeken of je onze footprints ook kunt vinden daar

• 14 April 2016 - 15:21

Tonnie:

Hallo Arjan en Janny,

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.

Zorg maar dat jullie op tijd terug zijn voor Koningsdag. Gezellig jullie dan weer te zien op de markt!

De zangavond van het Groot Nederlands Joh. de Heer koor was geweldig mooi. Ik sta nu zelfs op Facebook!

Lieve groet van Tonnie.

• 15 April 2016 - 14:52

Gerda En Louis:

Indrukwekkend allemaal en zo te zien genieten jullie. Zal ook wel vermoeiend zijn. Maar het is iets ruimer dan ons kikkerlandje dus rust ook veel rust. Heel veel plezier in jullie laatste reizen en geniet vooral ook namens Louis veel plezier.

Hartelijke groetjes Gerda