Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu Bryce - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

Bryce

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

06 April 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Beste mensen, vandaag hebben we Bryce Nat. Parc bezocht. Opnieuw enorm indrukwekkend. Ik blijf maar foto's maken. Nooit geweten dat Amerika zo'n mooi land is. We hebben al 1626 mijl op de teller staan. Wat dat betreft lopen we nogal voor op schema, wat de planning betreft klopt het schema precies.
Helaas voelt Arjan zich niet zo lekker vandaag. Hij heeft buikklachten en voelt zich niet prettig. Dus voor mij de nobele taak weggelegd om hem door het parc te rijden. Gelukkig had ik al een keer geoefend deze week en had ik mezelf wel aangemerkt als "second driver" bij het verhuurbedrijf. Inmiddels begint het rijden in een automaat aardig te wennen.
We hebben voor vannacht een heuse camping genomen met alles erop en eraan; wifi, douche, wasmachine, schoon water innemen en afvalwater dumpen. We hebben nu zelfs een nacht stroom, die luxe zijn we bijna afgeleerd. En ach, we missen het eigenlijk niet eens.
Morgen hopen we het volgende parc te bezoeken: Zion. Zou dat weer heel anders zijn? Jullie horen het van ons.

  • 06 April 2016 - 06:38

    Ineke:

    Hallo daar in het voor ons verre Amerika !
    De verhalen zijn prachtig en zo kan ik me best een voorstelling maken ( ook zonder foto's gaat dat prima ) hoe jullie aan het genieten zijn van de overweldigende omgeving waar jullie door heen rijden.
    Blijf dat vooral doen! Ik hoop dat Arjan zich vandaag wat beter voelt en ik kijk uit naar het volgende bericht .

    Groetjes Ineke

  • 06 April 2016 - 11:19

    Jitske :

    Hy there, wij zijn weer thuis dus vanaf nu kan ik jullie nog beter volgen. En bovendien gaan jullie nu waar wij ook geweest zijn, Bryce Canyon en Zion zijn wij ook geweest. Ik kan me dus wel heel goed voorstellen in welke wereld jullie rondtoeren. Indrukwekkend en zo mooi. Die praatjes onderweg zijn ook erg leuk, de mensen spreken je daar zo gemakkelijk aan. Hopen dat Arjan zich snel weer beter voelt. Jullie gaan nog zoveel moois zien, zou erg jammer zijn dan niet fit te zijn. Wij zijn wel back to normal maar dit soort reizen verrijken je zo, onvergetelijk. Veel liefs uit Drachten.




  • 07 April 2016 - 14:18

    Hait :

    Namens Hait waar ik met Sippy ben: ik begin weer wat op te knappen. Jitske en Sippy zijn hier en daar geniet ik volop van. Het weer is hier buiig. De auto's mogen hier niet meer aan de straat geparkeerd worden dus houd daar rekening mee. Er wordt heel goed op mij gepast door iedereen, geweldig. Verder wens ik jullie een hele goede reis en een prettige vakantie toe. Ik wordt geregeld op de hoogte gehouden van jullie berichten en dat vind ik prachtig. Veel liefs van hait.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan en Janny

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 7379

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 18 April 2016

Onze eerste reis

Landen bezocht: