Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

Philadelphia

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

28 Maart 2016 | Verenigde Staten, Philadelphia

We zijn inmiddels gearriveerd in Philadelphia en vliegen straks nog door naar Minneapolis. De vlucht was prima, goed weer en rustige sfeer. We hebben al een stel ontmoet die dezelfde plannen hebben als wij en volgens hen zat dat eerste vliegtuig halfvol met mensen die hetzelfde gaan doen. Dat zal wel een beetje overdreven zijn, maar het idee is wel leuk. Die moeten ook met dezelfde shuttle naar hetzelfde hotel en morgen met dezelfde bus naar de camperfabriek in Forest City.
Ik kan niet meer tellen hoeveel veiligheidscheques we doormoesten, maar ze hebben ons nergens op kunnen betrappen. Alleen een beetje kinderachtig dat ze hier bij onze tussenstop toch mijn flesjes water weggegooid hebben. Nou vooruit, er zijn erger dingen.
De grootste verrassing vanmorgen vroeg was wel een kleine kabouter op de achterbank die mee mocht om ons uit te zwaaien. Ik vond het echt super, maar wel akelig vroeg voor zo'n kleintje.
Dus samengevat: alles verloopt tot nu toe op rolletjes. Nog even drie uurtjes vliegen en dan zijn we rond 20.30 plaatselijke tijd in Minneapolis. Dan brengt de bus ons naar het hotel en kunnen we lekker douchen en slapen. Morgen op tijd weer op voor ontbijt en de bus naar Forest City. Die vertrekt om 10 uur.

• 28 Maart 2016 - 23:41

Peter Sjoerd:

Nog even en jullie hebben je langste Tweede Paasdag ooit beleefd, 31 uur in 1 etmaal. Goede reis naar Minneapolis en slaap lekker voor straks. Wel fijn dat jullie er een fatsoenlijke nachtrust achteraan hebben en zonder te hoeven haasten op 't gemak kunnen gaan genieten van het ontbijtje morgenochtend.

Wij doen hier vast 't lampje uit 23:41, gek idee dat bij jullie de zon nog schijnt en het 17:41 is.

Tot 't volgende berichtje maar weer. Hou ons vooral op de hoogte.

PPJA

• 29 Maart 2016 - 11:16

Jan En Ineke :

Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad.
    Straks lekker toeren met de camper!!!
    Geniet van het weer!

Groeten