ziezo - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu ziezo - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

ziezo

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

27 Maart 2016 | Nederland, Nunspeet

Zo, alle voorbereidingen zijn getroffen (denk ik). We drinken nog een glaasje wijn en dan slapen we nog een kort nachtje. Morgenochtend om 6 uur staat de chauffeur voor.
Ik heb de hele tijd de zin uit een oud tv programma in mijn hoofd: we staan op de rand van het grote avontuur en we springen naarrrrrrrrrrrr.........
Hoe heette dat programma toch ook weer?
Hoe het ook zij, wij hebben nu wel alles gedaan wat gedaan moest worden. Er zit ook heel wat goede raad en goede wensen in de koffer. Wat een lieve mensen toch allemaal die ons de afgelopen dagen gedag gezegd hebben.
Nog even een tip voor mensen die het prettig vinden om een berichtje te krijgen als wij een verslagje schrijven: je kunt je eigen emailadres toevoegen aan de lijst.
Wij wensen een ieder het beste en waarschuwen de Amerikanen alvast;
America, here we come!!!!!!!!!!!

• 28 Maart 2016 - 15:06

Henny:

Het is bij ons 2e paasdag 15.00 uur. Jullie vliegen nu ergens hoog door de lucht.
    Goede vlucht verder en wij eachten op nieuwe berichten. X

• 28 Maart 2016 - 20:57

Sippy :

Lieve zus en zwager,

Het grote avontuur is begonnen!! Wij wensen jullie heel veel plezier!!

Dikke tut, Hendrik en Sippy

• 28 Maart 2016 - 23:19

Peter Sjoerd:

Peter-Jan Rens: (En al zeurt iedereen aan je kop...) GEEF NOOIT OP!!

En vergeet niet om genoeg Haribo's in te slaan voor tijdens die 2500 mijl.....