15 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 15 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

15 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

16 April 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

nou nou, dat was me het dagje wel. We waren ruim op tijd op, daarna even douchen, ontbijten enz. Om 8.00 vertrokken we van de camping. Daarna kwam algauw een Mac in zicht, dus konden we nog mooi even de laatste berichtjes posten. Kostte toch wel weer even tijd. Het was ook nog verder dan we dachten en nog wat verkeersproblemen in LA. Al met al was het flink stressen om op tijd bij het bedrijf te zijn. Om 11.00 stonden we nog bij het pompstation en de camper was niet gewassen......... Helaas, daar was geen mogelijkheid meer voor. Onze eer eigenlijk wel een beetje te na, hij zag eruit als een beest. Om 11.15 reden we het terrein van het verhuurbedrijf op. Gelukkig deden ze niet moeilijk over dat kwartiertje en ook niet over de ongewassen staat van hun eigendom. De camper werd van buiten en vanbinnen helemaal nagekeken. Wij vonden ze wat onverschillig overkomen. Het was vrij gauw gebeurd; ze hadden helemaal niks aan te merken. Wat een opluchting! Daarna binnen in het kantoor nog wat formaliteiten en toen konden we wel gaan. We lieten de bagage even staan en konden lopend naar het verhuurbedrijf van de auto. Daar natuurlijk ook weer de nodige papieren en toen de bagage alsnog ophalen.
Daarna hebben we een rit langs de kust van de Stille Oceaan gemaakt. Dat viel eigenlijk een beetje tegen, het was een onafgebroken bebouwing. Maar de branding was fantastisch, werkelijk. En het idee dat je nu zover door Amerika gecrossed bent, dat je niet meer verder kunt. Werkelijk op het randje van dit immense land.
We zijn nu op ons logeeradres Het ziet er goed uit. Morgen de stad nog een beetje verkennen. Het was een lange dag maar we zijn tevreden. Jullie slapen al, wij zo meteen ook. Welterusten.

• 16 April 2016 - 08:01

Ineke:

Hallo Janny en Arjan,

Wat hebben we hier genoten van al die berichtjes. Fijn dat we op deze manier met jullie mee mochten reizen.
    We wensen jullie een goede terugreis en hopen jullie snel live te zien.

Liefs van Jan Ineke Ravi Nicole en Jack

• 16 April 2016 - 13:56

Aart Wijnbergen:

Gauw terugkomen Janny,er staat een boel afwas te wachten.....groetjes Aart.