14 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 14 april - Reisverslag uit Cabazon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

14 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

15 April 2016 | Verenigde Staten, Cabazon

14 april. Donderdagmorgen. We werden vanmorgen wakker met dichte mist. Voor ons niet zo erg, we hoeven niet te rijden vandaag. Alleen voor buitenleven of strandgenoegens lokt het ook niet zo erg. We beginnen maar een beetje de camper schoon te maken en de koffers weer wat te pakken. In de loop van de dag wordt het weer vast nog wel beter, kunnen we er dan nog even van genieten.
Voor alle duidelijkheid: na het inleveren van de camper morgen hebben we een huurauto gereserveerd. Daarmee hopen we nog een stukje van de kust van de Stille Oceaan te verkennen. Aan het eind van de dag zijn we welkom in een soort van B&B in LA. Daar hebben we twee nachten geboekt. Zaterdag aan het eind van de morgen leveren we de huurauto weer in en dan gaan we met het openbaar vervoer nog een beetje de stad verkennen. Zondag kunnen we dan rustig wakker worden enz. In de loop van de middag vertrekken we uit de B&B naar het vliegveld. Of met een taxi, of met het ov, dat moeten we nog even bekijken. Aan het begin van de avond vertrekt het vliegtuig dan naar Londen. Daar hebben we een korte tussenstop en dan hopen we maandag aan het begin van de avond op Schiphol aan te komen. In een volgend berichtje zal ik nog wel even de exacte vluchtgegevens doorgeven. Hartelijke groet vanuit een mistig Moreno Valley.

• 15 April 2016 - 18:55

Peter Sjoerd:

Ha vakantiegangers!

Het is hier nu vrijdagavond 18:55, omgerekend bij jullie dus 09:55 Pacific Daylight Time. Enjoy het laatste uurtje camperen! Hopelijk hebben jullie het tankstation inmiddels gelocaliseerd... Anders maar even bellen, dan zetten we Google aan het werk ;)

Alvast veel fun gewenst met het strandhoppen. Ben benieuwd of de haaien nog durven te komen als ze jullie zien. Hollandse toeristen smaken vast niet als je gewend bent aan een dieet van Americano's. Het is maar goed dat jullie bij de Mac alleen seniorenkoffie drinken en de hamburgers laten staan.

Mochten jullie niet meer in de gelegenheid zijn om berichten te posten: praat ons maandagavond maar bij onder het genot van een heerlijk bakkie Douwe Egberts. Pa kennende is verbinden met wifi wel het eerste wat 'ie doet zodra je het vliegveld kunt ruiken, dus we wachten af. Sowieso houden we maandag de voortgang van jullie vluchtnummers wel in de gaten.

Groetjes ook van Pauline,

PS

• 15 April 2016 - 20:08

Sippy :

Lieve zus en zwager, bedankt voor alle mooie verhalen. Het was net of reizen we een beetje met jullie mee. Als jullie weer thuis zijn willen we heel graag de foto's zien die er bij horen.
    Voor nu nog een paar dagen genieten van deze bijzondere reis. Als jullie terug komen is het hier ook mooi weer,

Alvast een hele goede terugreis en we bellen snel,

Dikke tut,

Sippy