9 april - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 9 april - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

9 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

10 April 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

9 april. We hebben vandaag een heel ontspannen dag gehad. Beetje uitslapen, rustig ontbijt en koffie en toen alleen een paar mijl gereden naar een parkeerplaats in het park waar we verder lopend naar de shuttlebus konden. Die bus bracht ons nog naar heel veel mooie plekjes, maar we zijn ook een aantal keren lopend van de ene naar de andere halte gegaan, omdat het prima omstandigheden waren om te lopen. Niet koud, geen regen. Wel behoorlijk wat bewolking, dat was een beetje jammer voor de foto’s, maar we hebben toch niet meer zoveel foto’s genomen vandaag. Dan wordt het op een gegeven moment meer van hetzelfde.
Na afloop nog even een paar boodschapjes en vers water inslaan en om 4 uur waren we op “ons” plekje in het bos. Daar slapen we vannacht voor de derde keer. Het is hier heel stil, op medekampeerders na die langsrijden. Het bevalt ons hier goed. Maar morgen gaan we toch weer eens verder. Op naar Kingman en uiteindelijk over een paar dagen Joshua Tree Nat. Park. Dat wordt voor ons het laatste park. We hebben gelezen over bloeiende cactussen en palmbomen. We stellen ons er heel wat van voor…………….
We krijgen weinig van het wereldnieuws mee hier. Internet is elke keer heel slecht en als het al is wil Nu.nl er nog lang niet altijd doorkomen. Dus er kan van alles gebeurd zijn waar wij niet van weten. Als er iets belangrijks is, laat het ons aub weten.
Voor zover op tijd wensen we jullie een fijne zondag. Groetjes nog een keer vanuit Tusayan.

• 10 April 2016 - 21:18

Adri En Marijke:

Ha Arjan en Janny,
    Na al jullie verhalen gelezen te hebben kunnen we ons voorstellen dat jullie straks foto's nodig hebben om het weer terug te halen. Zoveel indrukken.
    Blijf lekker genieten. Wij hebben vandaag genoten van de verjaardag van Janneke.

Groetjes, Adri en Marijke

• 11 April 2016 - 11:07

Jan Tine Van 13 :

beste Janni en Arjan
    Jullie uithoudingsvermogen Kent been gre zen maar dan beleef je ook wat.en wok mogen dank. Zijn jullie in spanning en prachtige foto s en de kaart Erbij mee genieten .petje af hoor.eenheel geode Reis nagar het zoning rules in blowing stands voortuin en kleindochter op de step al naar de bremhoek kwam op de step en de auto start ook were op zijn plaats. De wereld draaid hier gewoon door .tot ziens Janni en Arjan.h,gr. Van ons tine en Jan.van 13 .