8 april - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu 8 april - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

8 april

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

08 April 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Beste mensen, bij het verhaal van gister staat de verkeerde plaats, het moet Tusayan zijn. Daar zijn we nu nog (of weer). We zijn supervroeg opgestaan om de opgaande zon te bewonderen in Grand Canyon. Daarvoor moesten we eerst 25 mijl terugrijden naar waar we gister het parc binnenkwamen. Helaas: het was erg bewolkt en toen we eenmaal ter plekke waren regende het behoorlijk. Niks geen zonsopgang dus. We hebben daar op het gemak ontbeten en nog wat spelletjes gedaan op de computer om af te wachten of het weer ook zou verbeteren. En ja, het werd heel redelijk. Bewolkt, zon, van alles wat. We konden er toch van genieten zo. We hebben weer veel met de shuttlebus kunnen doen. Daar gaan we morgen nog even mee verder.
Wat was het leuk om ook een reactie van hait te krijgen. Echt bijzonder. Willen jullie hem vertellen dat we af en toe proberen te bellen, maar soms krijgen we geen gehoor, soms hebben we geen bereik en soms komt het qua tijd niet uit bij hem of bij ons. Gelukkig dat hij toch op de hoogte blijft door onze berichtjes.
Morgen willen we dus nog een dagje in dit parc doorbrengen. Genoeg te zien hier. We raken een beetje verzadigd van alle indrukken. Na morgen wordt het weer even mijlen vreten, misschien wel lekker voor de verandering. Waarschijnlijk kiezen we een zuidelijke roite naar Los Angeles, via het Joshua Tree Nat. Parc, i.p.v. Death Valley zoals oorspronkelijk het plan was. We hebben nog bijna een week gelukkig.

• 09 April 2016 - 09:10

Henny:

Hallo reizigers.
    Wat vertellen jullie prachtige verhalen! Wij genieten ervan en zoals jullie al begrepen hebben, hait ook. Het klinkt echt fantastisch allemaal,.
    Jullie kunnen het je vast bijna niet voorstellen, maar hier gaat het gewone leven door. Wij gaan straks met Bauke en Jelly op stap. Het zonnetje schijnt . Het wordt vast een gezellige dag.
    Jullie nog heel veel plezier en blijf genieten. Wij genieten graag mee.
    Lieve groetjes van Hait en van ons. X

• 09 April 2016 - 20:52

Jos Dekker:

Hoi Janny en Arjan,

Je zult het begrijpen dat het mij een beetje aan tijd ontbreekt. Ik moet wel elke dag aan je denken, en vind het bijzonder knap dat jullie dit doen. Ik zie jullie graag in gezondheid weer terug.

Groeten Jos

• 10 April 2016 - 12:01

Hessel En Freerkje:

Hallo arjanny,

Na een drukke tijd hier, met allemaal feestjes ,zoals belooft hier een reactie van ons uit Achlum.
    Zondag, prachtig weer hier,bedankt voor jullie verhalen en fijn dat jullie zo genieten.
    Nog één week ,geniet er dubbel van Thuis kun je wel weer bijtanken. Zal ook zeker deze week jullie nog volgen.Beterschap voor A. Liefs en groetjes van ons.

• 10 April 2016 - 14:23

Hennie E:

Hallo wereld reizigers,ik heb even mijn foto boek er bij gepakt en dan komen er wel herinneringen boven.
    Het is daar een hele mooie wereld,wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Jullie hadden er misschien nog wel een week langer willen zijn?
    Wat zal het een dik foto boek worden.
    Een heel fijne reis verder en geniet er van. Ik geniet van het mooie verhaal.
    Had al een verhaal gedaan maar op een of andere manier ging het niet goed(geloof ik)
    lieve groet Hennie E.