Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

Zion

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

07 April 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

6 april. Ik durf het haast niet meer te zeggen, voel me nauwelijks meer geloofwaardig, maar het is toch echt zo: ook Zion was geweldig. Wat een natuur. Ook hier weer veel terracotta-kleuren, maar dan in combinatie met het frisse groen van jong blad aan de bomen. En we hadden weer heerlijk zonnig weer waardoor alles zoveel beter tot zijn recht komt. In het park zelf hebben we een stuk met de “eigen” camper gereden en een deel hebben we gedaan met een shuttle-bus. Die brengt je naar de mooiste plekjes en je kunt net zo vaak in- en uitstappen als je wilt. Een prima systeem. Ik hoop dat ze dat in Grand Canyon ook hebben.
Wat de temperatuur betreft moeten we vaak omschakelen: gister in Bryce was het echt heel koud, liep je te rillen in je winterjas, vandaag in Zion was het heel warm, korte broekenweer.
Met Arjan gaat het ook alweer beter. Hij is er nog niet, maar het gaat de goede kant weer op. Hopelijk loopt het zo met een sisser af.
Jitske, ik moest vandaag vaak aan jullie denken: heel bijzonder te weten dat jullie op diezelfde weggetjes gereden hebben en dezelfde dingen hebben gezien. Als ik later ooit vergeten ben hoe het er ook alweer uitzag, mag jij het me in herinnering brengen. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en zo genoten hebben.
Wij rijden morgen richting Grand Canyon, maar zijn niet van plan dat in een dag te bereiken. Overmorgen lekker vroeg het park in, dat lijkt me wel wat. Nu nemen we wat te drinken en doen verder niet veel meer vandaag. Proost.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan en Janny

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 7362

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 18 April 2016

Onze eerste reis

Landen bezocht: