Rocky Mountains - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu Rocky Mountains - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Arjan en Janny Boer - WaarBenJij.nu

Rocky Mountains

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Janny

01 April 2016 | Verenigde Staten, Denver

1 april. We hebben in Denver geslapen op een parkeerplaats van een gezondheidscentrum. Daar kregen we zonder probleem toestemming voor. Het was een heel koude nacht, maar wij hebben geen apparaat om de exacte temperatuur te meten. We waren een beetje bang voor de watervoorziening, en daarom hebben we de tanks leeg laten lopen. Beter even zonder water dan schade aan de waterpomp. We hebben wel zoveel mogelijk water opgevangen.
Vanmorgen scheen de zon uitbundig en de wind was eindelijk gaan liggen. Je kon zomaar even in je trui naar buiten. Vanwege dit geweldige weer besloten we om niet toeristisch Denver te gaan bekijken, maar de natuur van de Rockys op te zoeken. Alleen even langs een vestiging van ons verhuurbedrijf voor wat advies over het watergebruik. Zij adviseren ons inderdaad om de schoonwatertank maar leeg te laten zolang we in dit gebied zijn. Als we antivries in het toilet en de vuilwatertank doen, kunnen we die wel gebruiken. Dat wordt dus behelpen, maar het is niet anders.
Nu rijden we inmiddels door de Rockys maar blijven wel op de hoofdwegen. Het idee om hier te zijn is overweldigend. Dit heb ik altijd al graag eens willen zien en nu is het zover. Er ligt nog behoorlijk wat sneeuw en grijsbruin is nog wel de hoofdkleur.
O ja, Chris en Marlon: we hebben vanmiddag gelunched bij de Chipotle’s. Dat verliep zonder enig probleem. Thanks. Dat kunnen we nog twee keer herhalen voordat het tegoed op is.
We gaan nu kalmpjes verder op onze route, we liggen goed op schema en hebben geen haast meer. Alleen moeten we het aantal mijlen wel een beetje in de gaten houden.

• 02 April 2016 - 15:59

Jitske :

Hè Arjan en Janny in the states, eindelijk tijd jullie verslagen te lezen. Blij te lezen dat het jullie goed gaat. Wat een belevenis, dat gaat bijpraten worden over een paar weken ☺voor ons zit het er bijna op. Hier tegen de 40 gr dus dat is Iig een groot verschil met jullie. Als jullie net zo'n toptijd hebben als wij zit het wel goed met jullie in the states.